KECIL LAGI DAH PANDAI MENGORAT

Wah! Wah! macam hot aje tajuk kat atas ni~. Lepas habis waktu belajar di Taska, Farisha berjalan kaki aje balik ke rumah. Ape taknya, belakang rumah aje Taska nya. Hehe..Tapi jauh jugak la kena pusing balik. Biasalah kawasan perumahan kan. Dulu-dulu Farisha suka bersaing dengan kawan-kawan lelaki balik ke rumah. Mereka macam mengorat Farisha aje. (tak tahu la perasan ke ape ke) 

Biasanya kalau Farisha sampai ke rumah dahulu, Farisha suka jenguk2 kat tingkap. Dalam hati cakap "haha! lambat! aku menang!) tah pape kan. Padahal takde pun buat perlumbaan siapa yang balik cepat.

Farisha terus aje balik ke rumah. Tak da pun nak melencong tempat lain. Baik kan?? YEla. Kecik lagi kot. Takottt ilang!!

Erm..tu jela yang Farisha ingat. Kita jumpa lagi dalam segmen yang lain ok~

Bubbai~


No comments: