SUKA KUMPUL BIODATA N KATA UCAPAN KAWAN-KAWAN

Yup!!! memang betul tajuk kat atas tu..sebab Farisha memulakan tabiat mengumpul biodata dan kata-kata ucapan dari kawan2 sejak dari tingkatan 3 - 5. tujuan, sebagai motivasi menjelang peperiksaan PMR dan SPM. Banyak betul celoteh2 kawan2..dan ada yang rajin menghias biodata mereka. Terbaik la. Dari buku kosong terus menjadi berwarna-warni
Farisha dah snap gambar, jom tengok!! 
Memang kenangan la :)
















Korang pula suka kumpul apa masa zaman sekolah??? Ceritalah sikit....  

  

7 comments:

AKU DOKTOR CINTA said...

saya pun ada kumpul biodata kwn2 tapi dah buang..hihi

DAIRI SEDETIK LEBIH said...

yeke??? xdpt nk buat kenangan...

Linda Zehan said...

tekenang time zaman sek.. heheh.. tp dah ilang... huhuh.. =(

Haryati::Faizal said...

dulu masa skola wt camtu gak, dan skang masih ada lagi dalam simpanan.

Dark of Mystery said...

Cik Farisha, sy berminat dgn kisah kumpul biodata kata ucapan kawan-kawan. Kalo boleh sy nk interview untuk masukkan kisah cik ni dalam majalah harmoni boleh x? Kalo cik setuju boleh pm sy 017-2496551 secepat yg mungkin. Terima Kasih.

azifah yazid said...

mase sekolah dulu suka jugak kumpul benda2 mcm ni... tapi sekarang tak taw kat mane semua hilang... dah bunag kot... huhu

~N!k nURfAt!hAH hARun~ said...

dulu ada jugak,tapi hari tu cari semua dah hilang..huhu