Mohd Noor Shawal 1st GiveAway Contest

Ini entry pertama aku lepas bercuti hari raya selama seminggu..huhu! harap2 menang la. Banyak kategori hadiah yang akan diberi kepada pemenang. Cer tengok ni :-

1- Top Referral (1 referrer) 
2- Peserta jawapan yang betul (10 peserta) guna random.org kalau lebih dari 10 orang yang betul 
3- Peserta jawapan yang salah (10 peserta) guna random.org 
4- Entry peserta yang best (5 peserta) guna shawal.org -_- 
5- Saguhati (5 peserta) guna random.org

Jawapan Aku : C 
(nak tahu kenapa kena bagi jawapan ni??? Klik sini untuk join ye
-->DUIT RAYA

Senang je..Jawab satu soalan. Salah ke betul tetap dapat hadiah! ohsem kan!
Sambil makan kuih raya, sambil join GA ni..Ibarat sambil menyelam, minum air blackcurrant..hihi..kelas kau :)

p/s : Kalau kurang 50 penyertaan, terbatal la GA ni..Sedih kan :( Korang mesti xnak perkara ni berlaku kan kan (angguk kepala)...Ha! jadi cepatla join.

Kepada Shawal, saya nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri.Maaf Zahir & Batin!!

Tarikh Tamat GA : 04/10/2012

keputusan : MENANG!!!! TEmpat ke 4..disertakan print screen hadiah yang dimenangi... then lihat komen shawal kat bawah :)



5 comments:

Mohd Noor Shawal said...

selamat hari raya.. :) gud luck ok.. ^_^v

DAIRI FARISHA said...

terima kasih!! harap sgt luck2!! huhu

Nisa Greennnpanda said...

Salam n hye~!!

gud luck tau..

jmput join GA blogshop craft sy ye.. TQSM.. ^_^

http://greennnpandacraft.blogspot.com/2012/09/greennnpanda-crafts-1st-giveaway.html

Mohd Noor Shawal said...

Tahniah!! luck memang kepunyaan anda!! anda menang!! http://www.mohdnoorshawal.com/2012/10/pemenang-tempat-keempat-mohd-noor_5.html

DAIRI FARISHA said...

HEHEH!!! tq shawal!!