BANTAH : TAK SETUJU!!


Assalammualaikum...

Tadi tengok2 Facebook. Jumpa entry ni + lihat banyak komen yang cakap setuju sangat!!...


Biar Kawan Lupa Kita, Jangan kita Lupakan Kawan????? Wah2..Sadis je ayat ni kan.. Kita pulak yang kena jaga hati kawan supaya jangan lupakan dia padahal kawan tu lupakan kita tak pe pulak. Tak adil. Bila macam2 kita buat, SMS, Telefon, dll tapi die tak pernah pun nak balas balik,buat apa nak ingat dia kan..Dia pun ade kawan baru.

Pepatah : Kawan ketawa senang dicari, tetapi kawan menangis sukar sekali dicari! Memang Farisha setuju!

Bubbai~

13 comments:

Aku Mad said...

betul tu , tak boleh pakai .. kita je kene jaga hati kawan , kawan pulak lupakan kita ..

contoh kawan baik :

farisha sihat ke tak ? XD

DAIRI FARISHA said...

itu le paseinyer...kite aje yg mgalah... sihat2~! :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam farisha...terima kasih singgah blog k.atie.Alangkah bestnya klu berkawan..kekal hingga ke akhir hayatkan.Biasa klu dah habih sekolah...kawan2 'hilang' entah kemana...

DAIRI FARISHA said...

betul tu kak. macam farisha pun 4thun blajo sesame ngan kwn2, sebilik lagi..kongsi suka duka..bile udah bhsi blajo, memasing diam je..huhu

dEdEQ dE wIshEs said...

YUP2 .. AYAT YG LAST TU KITE STUJU .. AYAT YG ATAS TU X STUJU .. SBB MEMG XADIL .. NMPAK KITE JE BERSUNGGUH2 ..

MAY said...

selalu da kene...hm...tak amik port da..

*arrr..comel ke prut kite?hehe..tq..

ayut said...

hahaha..pyah nak suh org ingt kita..tu je blh ckp :)

Khalilah MNor said...

Wuwuwu~ Terasa diri. Tq. Ramai kwn ambil berat, selalu buat tak hirau~ (T_T)
Salam kenal dari saya...:)

muhammad asyraf said...

kawan lupa kawan, bukan kawan lagi namanya.. betul x?

Raimi Syazwan ♌¹³ said...

Kawan takkan lupa kawan..
A friend is a person who know what you are saying, even if you're not talking.
✎ Raimi | Pseudosupra

DAIRI FARISHA said...

betul tu :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

betul tu biar kita jgn lupa kawan

Hanif Idrus said...

Kawan biar seribu ..musuh jangan dicari..erkkk.tak kena mengena dengan entri ini kan...hihihih