CARTA PENGOMEN TERHEBAT DIARI FARISHA

 
Terima kasih diucapkan kepada pengomen tegar dan terhebat Diari Sedetik Lebih Farisha
Senarai seperti dibawah :-

 
 
Bila tulis entry, tak banyak yang datang mengomen, terasa kecewa jugak la
Tapi sedikit sebanyak korang yang datang mengomen atau sekadar menjenguk pun
dah cukup menyokong Farisha untuk terus berblogging selama ini
 
Terima Kasih banyak-banyak diucapkan ^.^
Tiada hadiah istimewa ditawarkan cuma 
Farisha berdoa agar korang akan terus maju dalam dunia Blogging

Walaupun Farisha jarang komen di blog korang, 
tapi sebenarnya setiap hari Farisha datang menjenguk
kecuali Sabtu Ahad sebab dirumah tiada internet
Kalau ada idea baru komen
Maafkan ye :)

Sayang korang ketat-ketat

6 comments:

AyueJean AJ said...

Tahniah buat mereka... =D
Jangan putus asa.....
Kadang ada yang tak komen, tapi baca je...

Sally Samsaiman said...

SALLY TADE PULAK...NMPK SGT JARANG KOMEN EK..?hehehe

Farisha Lyssa Farish said...

@Sally Samsaiman sally, sila komen byk2 ye..hihi.. :)

ANa Ahmad said...

eh kite ada nama la hihi top 5 tu :D

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

eh nama akak pun ada..tengs tau...akak skang ni rasa mcm dh kurang bw tau

zainul zaki said...

ada jugak tu :D tp skit je ...cuba lagi ni