MAK SANGGUP : DEMI CINTA KOLESTEROL

 
Kisah yang akan Farisha paparkan bawah ni adalah berkaitan Cinta Kolesterol.
Dah macam movie Cinta Kolesterol antara Erra + Yusri je
Tapi bukan ye

Kisahnya bermula begini :-
Johan Uberman suka pada gadis yang gemuk. Demi cinta kolestrol beliau, Tammu Jung, sanggup melakukan melakukan apa saja untuknya termasuklah menjadi gemuk gedempol. 
Setiap hari Tammy makan makanan penuh kolestrol dan minum minuman yang kaya dengan kolestrol.
Sanggup tu ^.^

Tak percaya? Jom tengok gambar












 p/s : Macam-macam..Kalau la lelaki tu tinggalkan perempuan tu, macam mana la agaknya hidup perempuan tu kan?