ASHRAF MUSLIM KAHWIN LAGI???

 
Terkejut Farisha bila dapat tahu Ashraf Muslim ni berkahwin lagi buat kali kedua
Mula-mula dengar isu ni ingatkan khabar angin je
tak sangka pulak betul2 terjadi
Yang si ashraf ni beria-ria menafikan perkara ni sampai masuk rancangan Melodi gitu

Dan dalam kosmo pula, begini katanya
"Dayana masih satu-satunya isteri saya yang sah. Memang saya mengaku pergi Mahkamah Syariah tetapi untuk apa dan buat apa, saya tidak boleh kongsi. Saya harap semua faham kerana banyak hati yang perlu saya jaga, saya tidak mahu kerana kenyataan saya akan menyebabkan salah faham yang lebih besar"

Dalam laman Twitter Ashraf, beliau tulis status begini :-
"Salam semua. Luahan hati. Makin lama makin ramai yang suka melemparkan fitnah demi kepentingan masing-masing. Ingat kita ada Allah. Makin banyak fitnah dilemparkan yg direka-reka oleh wartawan Harian Metro. Semoga Allah memberkati kamu. Ingat kita ada Allah."

Tup Tup....dapat tahu info dari blog Beautiful Nara mengatakan Ashraf dah berkahwin
Kat thailand pulak tu pada 07/07/0213 yang lalu..Aduyai...

Memang sedih bila dengar :(
Hari ini, Ashraf diperintahkan oleh Mahkamah Tinggi Syariah, Kuala Lumpur untuk membayar
kos Mahkamah sebanyak RM 8000 kepada isteri pertama beliau

Siapa isteri kedua Ashraf Muslim??
Dengan siapa kalau bukan dengan bekas kru produksi televisyen,
Wan Sakinah Ahmad Saburi


 Gambar Ashraf bersama isteri pertama, Nor Dayana Lokman


Gambar Ashraf dan Dayana semasa Di Mahkamah Tinggi Syariah
Pucat je muka Dayana, kan?


p/s : Apa pun boleh jika di Thailand~
Jika alasannya untuk mendapatkan anak, dimana kesetiaan seorang suami?
Sebab baru Ogos, 2011 mereka kahwin..Tak sampai 2 tahun pun
Wallahualam~ Sekadar Pendapat ^.^

13 comments:

Mira Adzlia said...

hurmmm...sedihnya..kesian kt bini pertama bliau :(

Budak Kampung said...

betul ke ni???kalau dah kwin alhmdlh cuma cara dia 2 salah la.kan boleh bawak berbincng

Mysara Ab Rahman said...

btul ke cter ni? emm..xtau pe kata dayana

DIARI FARISHA said...

betul..Farisha ada terbaca entry yang mengatakan Dayana membenarkan Ashraf berkahwin lagi..Tapi, kalau betul dia bagi, kenapa perlu kahwin di Thailand...?

DIARI FARISHA said...

yang cakap ashraf bagi dia kahwin lagi tu Wan Sakinah ni la..tapi tgk cara2 mereka yang kahwin di Thailan, korang agak2 apa?

wID2 said...

>.< lelaki pantang dahi licin

Nadia Johari said...

sedihnyerla..

Lynn Munir said...

Tak terkata lah. Akihirnya kabar-kabar angin menjadi kenyataan. Apa pun doakan yang terbaik untuk mereka bertiga.

Yumida Huda said...

tacing baca
begitu besar dugaan buat isterinya..hope tabah harungi dugaan hidup

Yumida Huda said...

jemput join farisha:
http://umikasum.blogspot.com/2013/07/cer-teka-gambar_16.html

Syuhada Nasya said...

kesian dayana kan.. hmmm

Sally Samsaiman said...

tanak kawan ashraf dah! hoh ~

sweet_sour said...

emm bini first dia to xrety dress up la kot..ak egt mak dy tdy..