SHOPPING LAGI???? SEBAB APA??

 
Apa la nak jadi dengan Farisha ni...
Asyik shopping online je...hehe..
Semalam dah beli dengan Zalora Baju ala-ala peplum..Entry tu kat SINI
Hari ni, shopping lagi dengan Zalora tapi beli kasut Ballerina Flats dengan harga RM15
Tapi disebabkan beli masa promosi 1 jam dapat 15% off, 
kasut tu hanya berharga RM10.65 aje!! murah gila ^.^
Tu dah termasuk sekali kos pos..Kira harga bersih
iya..Dan sebab tu la Farisha shopping lagi taw 
 


Promosi 15% off sedang berlangsung dari 11 pagi - 12 tengah hari hari ni, 11/07/2013
Ia tiada Kod. Akan diberi secara automatik semasa "checkout"


Jangan lupa masukkan KOd diskaun lepas sebelum buat bayaran ye: ZLXLIKEIT15

Klik SINI untuk lihat item bawah RM15
***walaupun harga bawah tu tulis Rm29.00,
jangan terpengaruh sebab harga memang RM15 bila nak buat bayaran**

p/s : Untuk yang pertama kali membeli di Zalora aje

7 comments:

Nurfaezah Abdullah said...

fae belum pernah do shopping online hehe

Mira Adzlia said...

hamboih shoping sakan ye..hihi

Phat said...

wah da stat shopping da ke hehe

Filzah Azzahra said...

wahh.. mummy shopping sakan nmpak. Hehehhe :)

Nur Aqilah said...

cantiknya kasut tu. huhu

wID2 said...

>.< tak pandai nak shopping kat zalora... pinjam kasut sis ea hehe

Nadia Johari said...

hahaha..shoping je tau..hehe