KOPIKO BROWN COFFEE YANG..................

 
Dedulu selalu layan ceklat ni je


Memang sedap.! Konon nak bagi hilang ngantuk tapi tak jugak
Sekali makan sampai 6,7 biji
hihi~

Sejak iklan tentang Produk Kopi Segera jenama Kopiko ni keluar TV
Terliur pulak tengok
Rasa macam sedap sangat 
sambil terbayangkan ceklat kopiko ni

Pagi tadi sebelum masuk keje, sempat lagi berjalan2 pegi pasaraya
Try pulak la beli Kopiko Brown Coffee
Sebab tengok kat packing tu, ada ditulis
kopi dicampur dengan gula perang!
Mesti sedap ni
Harga dalam RM 11. ++ je untuk 30 paket

Jadi, petang2 cam ni, Terus je bancuh
Kopiko Brown Coffee panas
Jadi keputusannya
* Rasa biasa je & Kurang "menyengat"
* Kurang manis walaupun 3 dalam 1
(ok la untuk yang tak sukakan manis)
* Aroma Kopi : Tak berapa wangi. Nescafe lagi wangi
* Warna : Sama macam Nescafe

Jadi. tak adalah sedap mana pun..Biasa je
Kalau korang nak cuba, apa salahnya
Sekadar pendapat Farisha sahaja sebagai pengguna
^.^

p/s : Nanti nak cuba letak ais pulak tapi kena guna 2 paket la..Nanti nak cuba pulak
Kopiko L.A Coffee

2 comments:

Sukma Haron said...

dah rasa no bad ...suka gak gula-gula kopiko...

RamRamCute said...

nak gi carik..sedap ye..thanks!