ALAM SEKOLAH..KES TERSEPIT KEPIT

 
Macam2 ragam budak2 ni..
Hari pertama persekolahan pada tahun 1
Bueh sangat..Kan dah terkepit


 Relax je budak ni kan..hahah!

Pada ibu bapa yang pertama kali hantar anak2 pegi sekolah/tadika tu,
nasihatkan deorang 
jangan main2 macam ni
Bahaya dan memalukan  *-*


Sape penah jadi cam ni??
**Tak ngaku**


Lepas tertengok gambar budak-budak sekolah tersangkut kepala kat kerusi,
 dia pun nak jugak!!
Awak tu lembu cik lembu,
 jangan nak perasan sangat karang ni makan dia! Hahaha.

3 comments:

msredcheesecake said...

tak penah jadi kat akk atau anak akk...hhee...setakat ni lah...

Dialah Wahidah said...

Hehehehe sian...wid sdri time mask skola drjah stu duu mngis kat sthun.. Hihihi... Bdk2 ne m'ingtkan wid zaman skola plk... @_@

DIARI FARISHA said...

rasa mcm penah terkepit tapi bukan kepala la..tersepit jari kt meja../hikhik