FLASH BACK : NOTA KU BERWARNA WARNI

 

Time study kat UM dulu, aku punyalah rajin buat 
Nota2 Berwarna Warni cam ni
Tapi terhad masa nak exam jela
Kuning ada, biru, ungu, hijau~
Dah bosan dengan putih, aku pun buat le kaler2 ni
Baru le semangat nak baca sebab cantik sangat~ haha~

Aku buat saiz A4 tu lipat dua 
Senang nak baca kat mana2 
Then tebuk lubang kat tengah buh tali

Aku tak leh lipat kecik lagi sebab mata aku akan rase 
berpinor2 bila baca

Peh tu tambah sket sticker kat depan nota..Memang cun habis~

Ok bai~

Nak tengok Meja Study aku?
Lagi cun! hoho~
Klik SINI

7 comments:

Kisah Si Dairy said...

wow...siap ada nota pelbagai warna ye..tapi baguslah...boleh bagi semangat untuk membaca nota2 tu kan..

Farah Waheda Wahid said...

akak dulu pun suka berwarna warni cenggini notanya...

Dialah Wahidah said...

Wahhhh cantik n kreatif.. Buka nota wid plk takde nota. Sma berconteng dgn bunga... Hehe

Lelaki Ini said...

Amboi. Warna warni terus brsemangat nak blajar kan. Haha.

Yun Sing said...

Rajinnya..

lynn kamarul said...

rindu plak zaman2 study dulu. mama lynn suka gna pen yg bmacam color tu

Mar Mansor said...

cutenye nota dia..huhu..saya simple dimple jek