TESTIMONI AKU : RASA PRETZELS

 
Tah kenapa teringin pulak nak makan biskut Pretzels cenggini
Nampak sedap!
Mana taknya, cicah dengan coklat dan ditaburi badam gitewww

Sabtu lepas ada la karnival dan 1 booth jual benda ni
Terus grab!
Mahal baq hang
RM20 sebekas (dalam ada lebih kurang 50pcs)
saiznya sangat2 kecik (lebih kurang biskut oreo) tu je tapi nipis

**sebelum beli terbayangkan pretzels ni sederhana besar**

Balik terus la ngap
kerangupan dan kelazatan coklat dah ok
Tapi tang masin tu memang tak boleh terima la
rasa pelik ya amat bila makan cookies rasa masin

korang dah try makan?

4 comments:

Farah Waheda Wahid said...

pretzels adalah my all time favourite... ^_^

Yun Sing said...

First time dengar.. nanpak sedap :)

Wak Gelas said...

x kowser wakk.,ahHKs

FiZ said...

ha'a.awat mahai bebenor kan.kite sampai hari ni tak beli2 lg.sbb hrga dia tu la.tgkla kalo teringin sgt tu, beli jgk la gamaknya.