PERIHAL AGEN INSURANS

 
Ada dua orang agen insurans yang tawarkan plan insurans dari syarikat yang sama cuma yang bezanya sorang takaful,sorang konvensional...

TAKAFUL : 
1) sgt2 cepat buat kerja,disuruhnya email quotation berkali2 dengan pelbagai jenis bayaran dengan sabar. dia email lagi tak sampai stgh jam dpt dah
2) sentiasa follow up dgn kata2 yang baik
3) kalau tak dapat kol,die msej..sebenarnya Farisha lebih selesa dgn mesej je sebab tak 24jam duduk sebelah telefon. 
4) dah set date n time utk jumpa, Farisha terpaksa cancelkan sbb ada hal, dia tak marah 
5) dan skrg Farisha terpaksa tangguh lagi ambil sbb ada masalah sket tapi dia masih lagi ok dan tak kacau

KONVENSIONAL : 
1) minta email tak bagi2 dekat seminggu dah..kata nak email jap lagi,tak email2..yang Farisha ni dah menunggu2
2) dah mesej kata kalau ada apa2 tapi Farisha xangkat telefon,minta mesej je dan dia jawab ok..
TAPI masih kol Farisha berulang kali tanpa msej walau Farisha xangkat..
Nampak macam annoying dan menganggu sgt2!

Bila dah geram sangat hantar mesej secara baik, tak jadi ambil awak sbgai agen insurans saya..
Baru kelam kabut nak email dan kol sampai 10 kali, mesej 10 kali 

Maaf la~ tak ada kesungguhan n disiplin..
tak boleh nak memilih kamu sbgai agen insurans Farisha sbb perkhidmatan awk lambat!
Macam mana esok kalau Farisha nak buat claim?? awk pula bertangguh2 dengan pelbagai alasan???

TAKAFUL-
Farisha memilih anda..Walaupun claim dikatakan lambat,namun Farisha suka dengan cara anda bekerja. Bulan depan Farisha akan hubungi anda kembali :)

2 comments:

Mar Mansor said...

diorg ni kalau boleh..nak kita terima on the spot jek..

Agen Handal said...

Menjadi Jutawan Dengan Hanya Sebagai Agen Insuran?
Rahsia, Teknik & Strategi Terbongkar!
Layari www.agenthandal.blogspot.com